miercuri, 3 iulie 2013

Poezie non alcoolică

Eu nu iubesc berea, ea mă iubeşte pe mine
Nici gînd de ţigări, de la fum nu fac bine
Droguri nu consum că sunt scumpe şi timpurii
Suntem morţi, mai morţi ca toţi vii.

Niciodată n-am visat să găsesc ceva, n-am visat
Visurile adie un miros plăpînd de ... ceva
Cărţile adorate de fetele siropase,
Ele nu vă fac mai frumoase.

Îmi violez urechile zilnic pentru că aşa îmi place
Cu sunetul străzilor care nu îmi dau pace
Trăiesc lîngă o bodegă cu denumire La Ivanîci, trist
Denumirea e faină, fain să fii al berii artist.

Să te aplaude vinul, să te laude vodka în alcoolică euforie
Să fii cel mai viu, să dansezi, totul în veşnică catatonie.
Să poţi discuta despre trecutul care fu sa fie diferit
Să mori , sau să plîngi că altul a murit.

E aşa de uşor să fac ceea ce nu îmi place
Să mă întorc la ceva ce nu îmi dă pace.
S-a deschis sezonul la a mea preferată licoare.
Bonjur mes amis, am venit să dau pupuşoare.

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu